YHTEYSTIEDOTHuuto Oy Uma Pihlaja |
Kokemus käyttöönHuudon takana on Uma Pihlaja, kokenut ja kouliintunut markkinointiviestinnän moniosaaja. Hän suoritti varsinaisen ”markkinoinnin korkeakoulun” MicroMediassa, täydellä kuuden vuoden oppimäärällä. Tässä ajassa suoramarkkinoinnin salat selvisivät erinomaisesti. Sen jälkeen Uma työskenteli b-to-b-medioiden parissa runsaat 15 vuotta: Talentumilla ja Taloussanomissa. B-to-c-mediat tulivat tutuiksi kolmen vuoden oppimäärällä Image Kustannuksessa. ”Markkinointiviestintä ja aktiivinen myynti ovat tulleet tavakseni toimia. Olen päässyt luomaan uusia tuotteistuksia sekä toteuttamaan laaja-alaisia markkinointikampanjoita. Asiakastapahtumien ja sponsorointiyhteistyön ideointi ja toteutus ovat olleet varsin hauskoja ja palkitsevia töitä. Tältä pohjalta ponkaisin mediasuhde- ja yritysviestinnän pariin, jossa olen työskennellyt nyt lähes kuusi vuotta. Olen mukana asiakkaitteni markkinointiviestinnän haasteissa laajassa merkityksessä. Viestintä on minulle rakas laji. Minusta löytyy sitkeyttä ja vääntöä vaikeidenkin projektien edessä. Haluan olla avuksi ja hyödyksi, asiakkaittemme tukena tiukoissakin tilanteissa. Ja kun oma osaamiseni ei riitä, otan työhön mukaan sen parhaiten taitavat ammattilaiset vuosien varrella syntyneestä kattavasta kumppanuusverkostostani.” |